Frankrike

gud va jag är duktig måste jag säga :) . har fixat med skjus idag igen :) , åker med pappa till kga , han får ta en liten omväg han ska ju åka till göteborg ikväll för han drar till frankrike imorn den jäkeln , där är dt vår och 15 grader varmt , vill okcså ha värme , ta bort all den här onödiga snön !!! va ju cp kallt igår kväll och dt kär dt ju säkert va ikväll med :/
skjusen hem ringer jag nog till sannah :P ahaha jag har förberett henne på dt iaf :) . jag vill ju verkligen hem , tycker inte om att sova borta när man har varit ute :) skönt att komma hem och duscha och lägga sig i sin egen säng med min kudde och mina sov shorts :)
 
nu är kvällen planerad och klar också :) åker hem till elin jag och mickis och myser till dt med ost&kex och grejer :)
mysigt dt kommer bli :)

nu ska jag packa klart allt :)
och imorn kommer ju bubben hem :) hoppas på att han kommer hem innan jag har gått och lagt mig så vi kan sova ihop!

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0