visning

har precis  varit iväg på visningen , gick jätte bra , sannah&corre hade gjort alla så fina , även sandra då! :)

fick kort idag på balklänningen ´:) . ska bli så kul att äntligen få pröva den :D , den såg super fin ut på bilden , men kanske vill lägga till lite pärlor på den får se när jag får testa och se den på riktigt :) . längtar !! :)

nu ska jag ta ur uppsättningen i håret och sådär sen duscha och lägga mig och kolla på en film , behöver få vila lite känner jag :) . imorn är jag ledig , ska bli jätte skönt :) , då ska jag och sysster gå på  bio , män som hatar kvinnor , ska bli kul att se den eftersom jag inte har läst böckerna :) . sen ska jag hjälpa nathalie med utväxten och kanske klippa lite får se vill inte jobba allt för mycket på min lediga dag känner jag :)

på lördag kommer becca hit lite tidigare från khamn så vi kan fixa till oss och busa te´et litti :) hon sover nog här efter parken och allt också :) kommer nog bli kanon kul på lörda , längtar nått grymt :)
nej ta ur frissan va dt  ja ;)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0