Stassa

just nu sitter jag och kollar igenom stassa står inte något speciellt i den idag, sitter också och äter min frukost som består av två winnerbröd grymt gott måste jag nog säga ;) .
har varit ner till thomas kläder coh testat kläder för visningen på torsdag , inga kläder som va precis jag men a jag får ju inte välja , ett par jeans och en blus.
börjar inte förens 14 idag känns skönt  att bara få vara lite innan, ska nog klippa johan innan jag börjar idag också :) . tänkte att jag skulle ha varit nere och solat innan jag börjar idag men orkar inte stressa med dusch och allt efteråt så jag får sola sen efter , christoffer ska ju ändå jobba kväll idag . och när han kommer hem från jobbet ska vi äta tacos :) grymt gott !! :) längtar tills dess :)

nu ska jag platta mitt hår för en gångs skull! :)
måste väl även fast dt tar emot nämna min kära syster som hjälper mig här hemma när mamma&pappa är borta!
idag ska hon även med till salongen så jag kan färga henne :) ,
saknar mamma&pappa , allt blir enklare när mamma är här.



Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0