praktik

Ja då har man varit iväg på praktik idag igen då , lika kul som alltid :) . och idag färgade jag syrran lite , börjar göra henne ljusare för hon ska bli lite ljusare till våran visning, men man får ta dt lite stegvis så dära :)
efter praktiken åkte jag hem till mormor och fick mig lite mat :) mycket gott tycker jag nog :)

nu sitter jag och väntar på att stoffen ska jobba klart så vi kan åka till ica och köpa lite grönsaker till tacosen :)
måste bara säga att jag har varit så där duktig idag igen och fixad med sängkläderna :) , börjar bli bra på dt här med hemmafruandet tror ja :) .

praktik imorn igen med lite fler kunder härligt! :) . slutar lite tidigare imorn så då tänkte jag ta tag i min utväxt och sen klippa till mig lite :) , ska nog ner till spinningen imorn också, sen blir dt innebandy träning ;) .

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0