Mormor

ja idag ska vi  åka till mormor och äta , hon bjuder på nybakade bullar och hemgjorda köttbullar , grymt gott :)
jag ska va duktig och dammsuga och byta i sängen idag tänkte jag :) ska också försöka hitta en skiva med nero på och lägga in dt på datorn så jag kan fixa med filmer. jobbigt att kolla på datorn och dra fram den och grejs .
ska också åka ner till coop och kolla efter änglagård måste ha ettan , har bara andra sommaren , lite tråkigt eftersom man inte mins ettan helt :) . har också fått årdning på mina dvd filmer , jag tycker jag är grymt smart måste jag nog säga :) . köpte fodral på ikea och la alla filmer i så nu behöver jag inte stå och leta i kistan en timme innan jag hittar en film :) , grymt smart! :)

lagfets + parken nästa helg ska bli grymt kul , längtar !! :)

hittade skivan här nu även så nu ska jag testa om dt funkar med filmerna :)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0