män som hatar kvinnor

va på bion idag , tyckte filmen var bra , även fast jag inte har läst böckerna . men lite svårt va dt  att hänga med ibland:) , hade varit lättre om jag hade läst boken tror ja :) . men tycker iaf att den är sevärd :) . men lite väl tragisk, inte speciellt många roliga klipp i den . men ja den va bra :)



satt och pratade nyss med becca om imorn :) blir nog great dt där :) längtar nå grymt :)
ikväll händer dt nog inte allt för mycket blir nog bara mys framför en film antar ja :)

måste nog också säa va duktig jag är som har varit ute med hunden idag och diskat och dammsugit ;)
även fast jag nu ljög lite så är dom grejerna gjorda men av min kära syster ;D

Love Becca 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0