karlstad

har klivit upp tidigt idag , jag&syster ska åka iväg till karlstad och handla lite :). måste ha något nytt att ha på mig tills imorn , när jag ska iväg på 50 års middag. hoppas att dt har kommit in några fina höga vårkjolar :)
ska också försöka hinna sola idag med, dt behövs verkligen:)

Igår va  jag till karlskoga en sväng, fixa två löshår och tog en fika med Olivia , mysigt :)
kvällen spenderades mest i sängen, mysigt och välbehövligt tror ja :)
Får inte glömma bort att jag beställde en ny sax igår också :) grymt nöjd med valet , en sax med flex :) (rörlig tumme;) )
längtar grymt mycket tills den kommer :)

nej nu måste jag sminka mig tror ja syrran kommer om 20 min och jag har inte ens kammat håret :) lyckat!

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0