hemma frun

ja nu är jag ju nästan dt :) , har precis nyss hängt upp tvätten, grymt duktigt:) .

middagen idag gick finfint ;) , jag&elin va bara lite nervösa. Jag brukar ju aldrig vara dt men a eftersom jag är experten nr ett på att göra bort mig så ja lite nervig, dt va jag allt :) , lite jobbigt väder va dt när vi skulle sätta oss och åka hem förut, hatar vintern , skrapa rutor och dåligt väglag. vill bara ha sommar med vägar utan snö&slask!

nej nu ska jag krypa ner i sängen där någon ligger och väntar med en godis påse ;) .

Love Becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

va duktig du ar. tank pa att det gor vi varje dag=) vadret ar inte det samma har, ca 35grader i skugga a ingen sno. ha det bra

2009-02-22 @ 10:46:29
Postat av: Becca

nej jag förstår dt du. här är vädret piss!

ja nu har jag bevisat att jag kan flytta ;)

2009-02-22 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0