ebba&didrick

köttbullar&potatis hos mormor förut va gott :) fick en ´biltvätt av mormor förut :) , så jag och syrran åkte till okq8 och åkte in i biltvätten , dt gick kanon :) , lite spänt&läskigt bara tycker jag nog , men vi fick oss ju iaf ett gott skratt :)
efter dt åkte vi ner till coop för att leta efter änglagård med den fanns inte :/ grymt trist, måste hitta den! men i stället hittade vi ebba&didrick :) grymt länge sen man såg , så den köpte vi med oss :) ,
sen va dt dags för att sola lite :) , lär ju sola lite nu inför helgen och tills mamma&pappa kommer hem , man kommer ju vara ganska blek antar ja om man jämför med dom när dom kommer hem .
senare kom christin hit och jag klippte och färgade utväxten på henne :) nathalie kom även så jag klippte till luggen lite på henne :)

nu sitter jag och väntar på att andra halvan på beck ska börja, lite tråkigt att man har sett alla filmerna men dt är ändå kul att kolla :)

imorn blir dt praktik i kroppa som vanligt sen till karlskoga och klippa och färga lite :)

nu börjar beck igen :)

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0