Becca

ja nu va dt dags att ge bloggen en chans igen :) , tänkte jag skulle försöka vara duktig och skriva varje dag iaf :)
och fick hjälp av janni med blogg design :) tack så mycket för hjälpen ! :)blev jätte fin , är jätte nöjd :)

just nu sitter jag hemma hos syrran&morgan , sitter och tittar på när  dom spelar lite gitar hero , dom är inte allt för bra :) haha, ska äta här också , grymt skönt att slippa göra mat själv idag :) , men har ju varit grymt duktig och lagat mat själv i 3 dagar nu eftersom inte mamma&pappa är hemma . stolt ! dom som känner mig vet att laga mat och sånt där med disk inte är min grej men nu har jag faktiskt visat att jag klarar av dt :) !

nu ropar syrran :) ska äta nu ! :)
intressant första inlägg även ;)

love becca

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Kul att du börjar blogga!! :D Ännu en blogg som man kan läsa! ;D

Gla' att du gilla designen!! :D Bara och säga till om/när du vill ha en ny! :D

Tack för håret!! :D

Pusspuss

2009-02-19 @ 22:55:16
URL: http://july-star.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0