min jul

nu är iaf julafton över och dt är väldigt skönt tycker jag ,
ska inte va i sverige igen på jul! har börjat spara till resa
nästa år redan ;) , jul är bara massa press och stress.
hatar att flänga runt på massa olika ställen! grymt onödigt
tycker iaf jag! speciellt när man inte har något att säga
till om. men nu är dt bara en middag kvar sen är dt slut.
skönt!sen ska jag bara släppa loss ikväll ;)

fick iaf väldigt bra julklappar igår ,
* Hyran betald ;)
* en obh nordica mixer ;)
* pengar
* present kort på monki YES! :)
* Och äntligen ett voffeljärn :)
* och lite små grejer :)

Tack alla :)

imorse gjorde jag även smoothies till frukost i nya mixern

grymt gott ;) . nu ska jag ta och sätta mig och bränna skivor

inför kvällen :) . party är dt som gäller då :) , GRYMT taggad är jag!

 

Lite bilder ;)


Små kusinerna :)

mostrarnas män ;)

Manga och ce ;)

mamma ebba syrran.

tävling , här är brad pitt ;)

morre mamma och pappa !

roger mormor , albin och alva :)

puttan

lena

syrran

jag och ce :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack! du får mig att framstå som ett cp barn på alla bilder :p ha ha

2009-12-26 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0