god jul alla :)

har inte hunnit skriva något eftersom d5t har varit lite stressigt :)

igår jobbade jag först på dagen och sen kom sannah och hämtade
mig i kroppa och då åkte vi till kga :) , där gjorde vi några fynd :)
sen  åkte vi hem och jag  fick tre rätters middag och champange :)
lyx tycker jag ;) , sen åkte vi och fixade våra utväxter :) ,
var klara runt 12 tiden ;)

imorse började julafton med att vi spelade lite innebandy och mitt
lag vann självklart ;) hah , sen fort till kga för att äta lite mat och
få lite julklappar ;) , nu sitter jag hemma hos mormor och dt är
så mysigt ! älskart att va hos mormor på jul ! :)

ska ta och göra dom sällskap :) , skriver ikväll om alla julklpappar :)

god jul alla :)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0