data förbud

får inte sitta på datorn för ce :)
haha , har klarat mig i två dagar nu , men just nu är
han ju i skolan så då vet han ju inget :)

helge har spenderats i stan :) . har lärt mig att laga
lite mat med mamma :)

igår va dt jobba som gällde åkte halv 10 hemifrån
och kom hem halv 22 ;) ,  ganska jobbigt men dt
är ju pengar och jag är nästan helt ledig idag! :)
ska bara hjälpa laila och lena med håren :).


när ce kommer hem från skolan ska vi åka
och handla lite mat för 3 dagar ;) fär sen
åker vi hem till stan igen :)


tråkigtmed snö även! jag tycker faktiskt inte
att dt är mysigt ? vist dt blir ljusare ute men
dt är ju sjukt kallt ! men uchs!

Hörs sen
Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0