städar och lunch

ja ni jag har faktiskt plcokat ihop ganska mycket på rummet och bytt handukar på toaletten :) . dt är bra jobbat för att vara mig :) , ska även ta och göra mig iårdning nu för sannah kommer väl snart och hämtar miog så ska hon och jag ta en lunch och kanske nån bulle elelr så på stan :) , grymt gött ska dt bli :) , länge sen vi traffades på dt sättet så dt ska bli kul och prata lite skit  :)

igår gjorde ju jag och syster våran tatuering :) ,  kommer lägga upp bilder på den :) . men just nu är den bara sårig och svullen :) . efter vi varit på kings road åkte vi vidare till karlstad , gcik lite på stan , inköpte lite kläder :) , dt behövdes verkligen :) , men viktigaste köpen av alla igår blev min stúdentklänning :) , så nu behöver jag inte gå runt och tänka på den iaf :) , är grymt nöjd med den :) . så nu fattas dt bara skor :) , men vet vad jag vill ha för skor iaf :) .
efter vi handlat på stan så åkte vi till plantan och köpte lite vår blommor , grymt mysigt med blommor :) , vidare till max och sedan ikea :) . kul dag tycker jag , inte så ofta vi åker nån stans jag mamma och syster nu förtiden :) , så dt va mysigt :) men dt va mysigt sen när jag kom hem också för då kom bubben hit :)

nu ska jag sminka mig så jag är klar när sannah kommer för en gångs skull :)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0