små drickor

ni vet , drickor som man packar i backar på ica sånna där små glasflaskor , har inte dom belvit ganska tråkiga ? vart är alla gamla smaker med vira blåtira och krusbär och massa andra ? nu finns dt ju bara massa tråkiga kvar , som cola och sånt där. kanske finns på andra ställen men här i filipstad finns bara dom tråkiga smaker , jag vill ha dom gamla tillbaka!

nu sitter jag här och väntar på att våran pizza ska bli klar , ska bli grymt gott med pizza , en titanic beställde vi :) . mumms .  idag har jag varit på hårtussen , trevligt trevligt . sen vidare hem och städade mitt rum är grymt impoerad av mig själv :) . men nu är dt iaf dammat och damsugit :) duktig jag är!

ska sätta  mig efter pizzan och göra klart religonen också , så jag slipper den där skiten! sen bär dt nog av till kga bubben är lite små sjuk så får åka hem till han idag , imorn blir dt klippa stoffens mamma och lite sånt , sen vid 5 bär dt av till elin för att börja korka upp :) . grymt taggad ! kommer bli super kul med utgång ! :)
nu ska vi hämta pizzan :)

Love Becca

Kommentarer
Postat av: eliiin

ja kanske! ska till globen o kolla sm finalerna, men de blir nog statt efter! :)

2009-04-17 @ 19:01:26
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0