praktik

precis kommit hem från praktiken :) , ska bli så skönt att slippa kalla dt för praktik snart , bara jobba liksom :) . ska bli underbart tkr jag :) . bara att jag ska få slippa skolan ska bli skönt , mest av allt slippa svenskan med ödlan och kärringen själv som jag hatar mer än jag hatar nån annan just nu ! och då är dt illa , hon nästan serisöt mobbar mig , en lärare som typ a va man nu ska kalla dt en elev är sjukt ! tror att hon behöver allvarlig hjälp , men ja just dt , dt är ju jag som ska engagera mig mer ;) och dt är bara jag som ska göra dt också ! jag gör typ exakt lika mycket som alla andra ,visst dt finns dom som gör mer dt säger jag verkligen inte emot men jag är inte den personen som tar skolan på största allvar och dt måste jag ju få betämma själv! jag har ett jobb när jag gått ur skolan och just nu finns dt inget annat för mig som jag skulle kunna tänka mig att jobba med , och är dt så att jag ändrar mig i framtiden så får jag väl plugga upp betygen då , dt är ju faktiskt mitt problem och inte hennes ! åå hatar henne !!!! och när hon typ endast hackar på mig ! å blir galen bara av att tänka på min svenska lärara! fy för henne säger jag !

måste också säga att jag äntligen har lämnat in en uppgift :) duktig jag är , imorn när jag är ledig så ska jag göra klart en till så jag slipper skriva på den i skolan:) , ska bli skönt att bli av med ännu en sak , måste också skriva på mitt svenska nationella svenska som jag har nästa tisdag med skräcködlan själv kommer ändå inte få mer än max G av henne så känns som att lägga ner onödig tid på dt är onödigt ;) .

nu sitter jag här och väntar på min kära babe , har skanat honom hela dan :/ , älskar den pricken väldigt mycket !
blir att ta en dusch så fort han  kommer känner mig inte så himla mysig efter en dag i skolan sen jobbat fram tills halv 9 :) . så en dush är verkligen välbehövlig just nu :) .

Lyckat även sannah med vattenköpper även ;) haha sorry men va tvungen hahaha :D

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0