mysigt

ja nu har vi varit iväg och hämtat bubben , eller ja för ett tag sen , men dt är ju mysigt att ha honom här :) .

idag har jag och syrran ätit pannkakor som börjar bli som en vana på torsdagar :) . grymt gott iaf , sen kollade vi runt lite på stan , jag behöver verkligen hitta en sminkväska! sen har jag också solat idag , ska också förska hinna med att sola imorn , måste bli brun tills på lördag :) !

har också hunnit med att köra spinningen idag , klippt jerry , morgan och bubben :) , även färgat morgan och bubben:)

nu sitter jag här och väntar på att min sötis ska bli klar så vi kan lägga oss framför tvn för lite mys :) , grymt ensamt att sova utan honom , men nu är han ju äntligen här :) , grymt glad är jag för dt :) älskar ju min kille ;)

Imorn blir dt ägg lunken och en tripp till karlstad :) , ska bli kul tkr ja , får se om baben drar till elmia imorn , vore ju trevligt om han vore kvar här hemma med mig tycker ju jag men han får ju gärna åka iväg om han vill dt :) , kanske ska sätta ilite löshår också imorn em och ska också hinna med och träna lite va dt tänkt , dt a grymt skönt att komma igång med spinningen idag kände jag :) , behöver nog cykla lite mer än vad jag har gjort nu dt senaste halvåret :)  , kanske ska ta tag i livet och börja träna lite igen , vem vet ;) , men dt låter ju faktikt ganska jobbigt att bara säga dt ;)

nej nu är bubben klar här så ska gå och hämta en cola och krypa ner i sängen framför tvn ;)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0