Lion

va grymt länge sen man åt dt .. och nu råkade dt finnas några i skåpet i köket , och ja dom äter jag väl upp mer än gärna :) , va grymt godis sugen så dom gick ner ganska fort :) .

igår va dt skola som gällde , fick tillbaka provet som vi hade med emil , och lyssna här även fast jag glömde böckerna i skolan så fick jag mvg ! :) lite tack vare EG som skickade lite saker till mig :) , men jag är iaf grymt nöjd måste jag säga , inte likt mig längre att få så höga betyg :) .. fats nu är dt väligt mycket i skolan känns dt som , religionsfrågor som ska bli klara , dyng mycket och inväcklade frågor :/ , sen så en religon inlämmning och en samhälls inlämning , gesäll teori prov med simon boman , allt inom frisör prov , muntliga svenska b och pa: skriving . oj va mycket vi har kvar , men på fredag ska jag iaf försöka få klart båda religon sakerna och på söndag samhällen , vill få bort dt där nu så jag inte sitter där sista kvällen som vanligt innan och är irriterad på att jag inte har gjort dt innan , får bli ändring på dt nu sista veckorna som är kvar :) . endast 8 veckor kvar tills studenten idag :) lycka! 

kvällen igår spenderades med ce , underbart :) .gick tillochmed en sväng igår , inte dåligt för att vara oss :)
sen imorse iväg till skolan för en dag med kunder , och på em hade jag permanent kund , jag gillar verkligen inte att permanenta men jag måste ju , och dt blev faktiskt bra :) , grymt nöjd där igen :) , idag i skolan gjorde vi även klart våran bok som vi ska ha med på pa redovisningen imorn :) , blev super dt där! 

efter skolan följde jag med olivia hem en lite stund för en bit mat :) , köttbullar , korv och snabb makaroner , supergott dt ! :) . 

måste också säga att jag förtsog dig , men är glad att dt är lungt nu :) , blir kul med utgång på lördag också :)! ska försöka få med sannah om hon kan vara lite trevlig och svara :) !

nej duschen nu och lite så ikväll blir dt nog kga :)

Love Becca

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0