länge sen :)

ja nu känns dt som att dt va ett tag sen som jag skrev i bloggen , men har knappt varit hemma :) , och känns dumt att sitta hemma och bubben och skirva :) ,

men under häljen blev dt fest på lördagen hemma hos elin b :) , va grymt kul där faktiskt , skulle aldrig dragit vidare därifrån till statt , för där gick jag in i 5 min sen gick ut igen ! inte så lyckat men glömt nu får vi hopppas ,

sen bara massa skola och tråkigheter och mys med baben . + att jag känner mig grymt hängig inte alls pigg , är nått skit i kroppen som inte vill komma ut oderntligt :/ . hatar dt här , inget är på topp just nu känns dt som , mkt plugg , mkt tankar och typ tvär pank! hoppas allt vänder snart!!

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0