jobbigt

ja allt känns verkligen jobbigt nu och går emot ganska mycket hela tiden!

men under dagen idag har dt hänt följande , nationellaprov i Svenska B , gick väl bra satt i typ 1 tim och 15 min :) så hoppas att dt gick super iaf :) .

vid typ ett idag åkte jag och ep till Zari för att fixa dt sista inför balen :) . och jag fick precis som jag ville :) , haha stackarn han får inte bestämma nått själv :) , men blev iaf grymt bra , kommer passa super med min klänning dt där :) , och vi tror att vi tar morgans bil till balen :) . kommer bli en kanon kväll :) , bara vissa stör moment finns , men dom ska jag och mickis fixa så att dt inte blir ett stör moment längre ;)

sen fixade jag med jocke och funkes hår :) .blev gööörr bra dt där :) , ska bara färga om en sling på jocke som blev på took för ljus :) ,

nej nu blir dt duschen sen kga och hem till grabben och se om allt går att lösa!
imorn väntar kings road , ny tatuering blir dt då ! :) yeha ;D , efter dt blir dt kd :)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0