fryser

har suttit ute i solen och kom precis in och blev jätte frusen nu , jobbigt sånt där ,
idag ringde lena och väckte mig fick bege mig till dagis helt nyvaken och osminkad och i mjukis kläder för att hämta Alva som hade feber . sen hjälpte jag mormor med lite saker hon är ju nyopererad.  snart ska jag åka och hämta mormor , hon ska följa med när jag ska klippa några , skönt med litti pengar!

sen ikvälll blir dt kga för hela slanten . imorn vet jag inte riktigt vad som händer än men ska iaf vara hemma i stan är dt ju tänkt ! nu är även mbn fixad och klar så den ska jag nog ta till kga ikväll och glida lite i ;)
bjuder på två snygga bilder från häljen :)

    


Love Becca

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tack så mycket för den gulliga kommentaren :) Kram

2009-04-25 @ 19:17:27
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0